laupäev, märts 05, 2016

Egle tunnitöö 02.03.2016


Tunnitöö teemal "Kaks on parem kui üks".

Foto: Egle



6 kommentaari:

Remi Fady ütles ...

Meeldib, et pilt paneb uurima, et mis seal käes rippub.
Tehnilise poole pealt on arenguruumi... võin täpsustada kui huvi on.

Egle ütles ...

Jaa, huvitab ikka :)

Margit Pinnar ütles ...

Ma loeks ka hea meelega seda täpsustust :)

Remi Fady ütles ...

Eglele tagasisideks pisut kriitikat:

Pilkupüüdev peegelpilt on saavutatud ma eeldan, et kaamerasisese topeltsäri programmiga. Meeldib. Kontrastne :)

Ei meeldi valgus ja varjude puudumine - muudab pildi minu jaoks igavalt kahemõõtmeliseks, millel puudub ruumiline sügavus.
Kui asi rohkem huvitab, siis nt lk 85 siin. Kui mitte, siis lühidalt: selleks, et leida huvitav valgus, on vaja luua huvitavad varjud.

Siin kohal võiks lõpetada, kui pilti kuvatakse ainult väikeses formaadis TFT monitoriga.
Aga tagasisideks äkki kasulik teada sul, et kvaliteetse IPS monitoriga on näha, et must taust on pigem hall. On näha koledaid ruute halltoonide üleminekul. Need väga heledad highlight laigud näol ja rinnal ei meeldi ka...
Ma ei tea kas sa neid näed, ma kontori monitoriga näiteks ei näinud, sest see ei näita nii palju toone - nagu enamasti TFT monitorid on :)
Ühesõnaga pilt on pisut ülesäris ja JPG salvestamise ajal on infot kõvasti kaotsi läinud.

Sipco ütles ...

Mulle meeldib kõik selle pildi juures- stiilne. Sellest saaks kuhugi laheda mustri-pinna teha, eksootiline.

Fotoring ütles ...

Egle, kas Sa ise ka Remi kommentaari lugesid? Mis Sa arvad?

Ma lisaks ise nii, et kuna tegemist on algajate grupiga, siis siin, sellist tunnitööd pildistades ei vaata, ma usun keegi, kas keraamika pealt mingit valget varju heidab.
Ja varjude osa, oleneb ka vaataja silmadest. Siin ma ei tunne nendest puudu, aga õige on see, et valgus teeb pildi ja siin ei ole nii eriline lahendus. Aga siiski hea topeltsäri.

Minu kuvaris on ka must hall tegelikult.