reede, märts 11, 2016

Annabeli udu teema fotod


Nagu lubatud varem sain, siin on suurepärane seeria Annabeli katsetustest, kuidas udusust fotole põnevalt haarata. Minu arust meie noorima õpilase kohta väga hea tulemus!




Fotod: Annabel


5 kommentaari:

Remi Fady ütles ...

Wow, väga äge!

Meeldib tausta ja riietuse valik. Pildistamise tehnika on väga ehe ja sümpaatne. Annabel, jään huviga ootama pildistamise protsessi kirjeldust ;)

Egle ütles ...

Minu arust samuti väga lahe seeria! Kontseptsioon, taust, modell - kõik toimib :)

Krista Majak ütles ...

Nõus! Väga huvitav ja mulle meeldib!

Sipco ütles ...

Mulle samuti meeldib see stiil, ideedest teostuseni!
Kui enda fotoka sain, siis see oli üks esimesi pildistamise võimalusi, mis mulle põnev tundus :) Nt ühel fotograafil, Maiken Staakil on ka huvitaval moel osad pildid taolist võtet ära kasutades tehtud.

Margit Pinnar ütles ...

Väga omanäoline taaskord ja mustvalge on endiselt teema ;) Tubli oled Annabel! :)