kolmapäev, märts 09, 2016

44 tund


Muutsin neljakümne neljanda 44ks :) Ilus number. Igatahes täna kuulasime kohe esimese asjana Annabeli ettekannet, mis oli küll kõige lühem ettekanne, mis ma kunagi olen kuulnud :P ja kokkuvõtet ma väga eriti esimesest teemast teha ei oskaks :P Loodan, et teised panid rohkem tähele, kui mina :P

Siis võtsime uut teemat - udusus fotograafias, mis oli juba teile ka kodutööks, seekord siis õppisime juurde, et mis see udusus siis ikka on ja kuidas seda saavutada. Usun, et nii mõnegi jaoks sai asi veidike selgemaks. Hea teema. Harjutage veel siis ja vaatame, kuidas teisel katsel fotod välja tulevad.

Grupifoto tegi täna Annabel ja miskipärast sai see väga minu keskne :D Lille tõi mulle Krista. Lihtsalt niisama. Väga armas temast.




Foto: Annabel



xxxxx



Siin on valik senistest udustest piltidest, mis siis igaüks oma äranägemist mööda lahendas. Väga erinevaid lahendusi on siin, kas pole?

Krista, loodan, et Sa ei pahanda, et Su foto valge tasakaalu pisut muutsin ;)


Annabeli seeria oli nii hea, et selle jaoks teen eraldi postituse peagi ;)


Foto: Egle



Fotod: Kaisa




Fotod: Krista




Fotod: Margit


xxxxx


ALGAJAD, Photo.net artikkel jäi arutamata, sest selle tubase pildistamise teema jäi pisut poolikuks. Loodan, et saate järgmise tunni alguses selle kohta väikese tagasiside tunni teha. Muidu jääb teile 23. märtsiks harjutada tänases tunnis õpitud udususe materjali abil suurepäraseid udusust kujutavaid piltide ülesvõtmist. Samuti kaameraga kaasavedamist. Edu!


EDASIJÕUDNUD teile jääb uurida Alfred Stieglizi kohta järgmist, mida siis tunnis teistega jagata: Remile, mis kaameraid ta kasutas, Helle-Marile põnevaid fakte tema elust ja tegemistest ning Mailile, lähemalt uurida tema pildistamisstiili. Maili Sinu materjal ootab Sind nagu ka Merili oma, saate need uuel nädalal kätte :)


xxxxxx


JÄRGMINE KORD TEEB ETTEKANDE AJAKIRI POSITIIV PÕHJAL, kolmapäeval, 

----HELLE-MARI---

Valmistuvad: Egle, Maili



KÕIK FOTORINGIS KÄIJAD, kuna Annabel haigestus ja eelmine nädal tunnis ei käinud, siis algajate esitamiskuupäeva nihkuvad nädala võrra edasi, vaata palun kava!!!


14.3 - Helle-Mari "Fantoom" ehk kuidas Peter Lik piire kompab" (autor Kaupo Kikkas)"
16.3 - Egle "Õnnemängud tuulega"
21.3 - Maili "Sisekõnelused loodusega"
23.3 - Krista "Õige vormistus teeb prinditud fotost kunstiteose", 17/2014/suvi.
30.3 - Margit "Aasta pressifoto läbi źürii silmade, #20"
6.4 - Kaisa "Müstilised öövõtted fotokonkursilt" (lk 40), 20/2015/kevad Ettekanne tuleb teemal: "Fotode jäädvustamine hämaras ja pimedas"
13.4 - Merili "Annika Haasi ja tema artikli põhjal "Lennukivatlejatega soodevahelt New Yorki" 19/2014 TALV


Kõigile ringiliikmetele väike mõtteaine, teie selle semestri lõputööks jääb 11. septembri tähtajaga "Topeltsäri".  Sellest saab teie järjekordse näituse teema. Olen juba fotonäituse aja kinni pannud september-oktoober. 

Näituse pealkirja osas on olnud päris palju arutelu, aga see võiks järgmiseks nädalaks lukku saada, seega on edasijõudnute kord ka hääletada ning muidugi Krista ja Merili kord ka. Andke kommentaariumis teada ja ma panen teie arvamuse kirja.

"Tuttav võõras" - Egle, Kaisa
"Säri.Topelt." - Kerly
"Peegeldused" - Annabel, 
"Elumustrid" - Margit



Igatahes aitäh teile toredate fotoringide eest, olete suurepärased inimesed ja head piltnikud kõik, sest teil on huvi fotograafia vastu ja soovite areneda. Loodan, et viimased 2,5 kuud mööduvad teil ikka toredalt fotoringis tarkust taga nõudes :)



4 kommentaari:

Krista Majak ütles ...

Sry. Parandan. Peegeldused pakkusin siiski mina. Ja mulle meeldbki kõige rohkem enda teema Peegeldused ja Margiti teema Musterelu. Kahju, et pidin varem lahkuma. Oleks meeleldi täna lõpuni olnud. Grupipilt tuli lahe. Ma ainuke ahne—kahe käega ahmin :-D Kahju, et ma unustasin oma udususe pesuresti maha. See oliomamoodi pilt. Aitäh Kerly! Ootame Sind juba tagasi!

Remi Fady ütles ...

Grupifoto idee ja tulemus on äge!

Udusus fotograafias pildid on põnevad - eriti hästi töötab Krista pilt minu arvates :)
Kaisa kasutatud pildistamise tehnika on sümpaatne ja tore, et ta sellest põhjalikumalt kirjutas ühes eelnevas postituses. Võib öelda, et õppisin midagi "uut" juurde ;)


Minu hääl läheb pealkirjale:
"Tuttav võõras" - Egle, Kaisa, Remi

Sipco ütles ...

Margiti ja Krista udusus fotol on mõnusad. Esimene õhkab värskusest ja teine...kunstilisusest? :D :)

Margit Pinnar ütles ...

Aitäh Kaisa :)