reede, märts 25, 2016

Egle lihavõtteteemaline tunnitöö


7 kommentaari:

Remi Fady ütles ...

Need näod teevad pildi põnevaks - jutustavad lugu...
On näha, et valgusega on vaeva nähtud.
Värvid ei meeldi - põhi tähelepanu võiks jääda loole.

Arp ütles ...

Idee on vaimukas :) Võib-olla need erksad alused tõepoolest püüavad natuke liigselt pilku, aga samas mind eriti ei häiri.

Maili ütles ...

Võib-olla teeb asja paremaks, kui pildi mustvalgeks keerad?
Emotsiooni tekitab foto küll kohe. Vahva :)

Egle ütles ...

Jaa, olen mõnes mõttes värvide osas nõus, need küünlad saidki haaratud Aeg-Ruumist üsna juhuslikult, sest selle peale unustasin kodus mõelda, et kuidagi pean munad püsti püsima ka saama :) see oli niiöelda esimene lihtne variant, mis pähe tuli, et "probleem" lahendada. Must-valgelt tegelikult täitsa proovisin, aga mulle endale tundus, et värviline variant toimib ikkagi paremini (või mind lihtsalt nii väga ikkagi see erk värv ei häirinud ka :) )

Krista Majak ütles ...

Väga sümpaatsed munad, aga minugi pilku tõmbavad need roosad küünlajalad. Ehk olen teistega nõus...

Kerly ütles ...

Ma arvan, et Sa oleks saanud munad püsti panna nätsuga, tagant toetades ei oleks seda näha ka ;) Hea idee.

Margit Pinnar ütles ...

Minu jaoks ka roosa alus tükib liialt esile ja hakkab staaritsema, aga pigem võiksid seda munad olla :P