esmaspäev, märts 24, 2008

Neljakümne teine tund

Täna oli eriline päev, sest Priit käis kohal. Ma ju räägin, et ta on nagu kuuvarjutus. Hea, et sedagi juhtub, kui ei, siis ei oleks ka ootamatuid külalisi. Priit, tubli nagu ta on, haaras härjal sarvist. Tegi tänase grupipildi. Vabandust, aga ma ei suuda meenutada, kas see oli Man Ray, portreepildistamise või Moekese inspiratsiooni tulemus või kõigi kolme peale kokku? Igatahes pilt on hea, istuvad need, kes istuma peavad. Mulle sobis.

No ja Lisa, Lisa on nagu pesueht modell. Järgmine aasta palun Moekese lavalaudu talluda. Hoolega!


Pildistas: Priit


Maas modelle jumaldades jäid mõned huvitavad kaadrid neist ka mulle silma.


Modelli elu pole kerge,...


...aga kui oled ree peale saanud siis läheb lepaselt



Täna oli kaunis päev ja Helen esitas oma kaks suurepärast kodust tööd.


Kerly, kõik lilled ma kingiksin sulle



Kuidas saada paremaks?


Mina olen väga positiivselt üllatunud Heleni tööde üle - muidugi on need mulle pikka aega meeldinud - väga hästi tehtud. Ta on väga palju vaeva näinud, eriti teise kaadri puhul, ning see on kõik hea. Loominguline. Tubli, tubli. Helenil on head ilmed ja ta suudab neid fotodel imeliselt esitada.
Aga ära seda vaikimist väga tõsiselt võta. Oledki juba paremaks muutunud :)


Antud hetkel on Helen mugavalt oma kodus diivani ees ja vaatab "Meeleheitel perenaiste" hooaja viimast osa. Loodetavasti oli põnevust palju.

Noolemängu tänane arvestus:
I koht - Sigrid 140 silma
II koht - Kerly 120 silma
III koht - Lisa, Piret, Rait 110 silma


NB! NELJAPÄEVAL 27. MÄRTSIL KELL 17:30 KOGUNEME UJULA SILLA JUURES NB!

Nimelt toimub selle kevade esimene välisessioon kõigile fotoringi õpilastele. Riietuge soojalt, laadige kaamera akud ja võtke kaamera kaasa. Olge täpsed, nii et 17:30 viimase silla juures Supilinnas, et võtta üles kaadreid Supilinna fotokonkursi tarbeks. KÕIK ON OODATUD!
Lisainformatsiooniks: mina isiklikult ei tule ja samuti ei saa ma kõnedele vastata neljapäeval.


TUNNITÖÖKS KÕIGILE:


ÜKS ARVESTATAV KAADER SUPILINNAST.


PALUN RIPUTADA BLOOGI!


AITÄHAITÄHAITÄH!






2 kommentaari:

Artur ütles ...

avalikud kogunemised on minu teada keelatud :P

aga no teatud mööndustega ;)
homseni.

Anonüümne ütles ...

Mina ei saa täna grupiga liitda, aga ma olin päeval tubli ja käisin ise supilinnas nillimas :P