neljapäev, aprill 29, 2010

Viiekümne kuues tund

Täna, täna, täna hüppasime viimast korda sel kevadel, eks igaühel tuli omamoodi välja eks. Ükskord tuli aga kõigil välja, nagu esimeselt fotolt näha on. Kena!
Aga fotode kvaliteet on super, sest ISO 800 jäi peale, kuna soovisime alguses ju ilma välguta fotosid teha, ilm ei olnud täna meie poolel.
Kahel alumisel on tegemist maailmaklassi modellidega ;)

Aitäh kõigile, kes tulid, aga eriti neile, kes oma töödega meid kõiki austasid. Mulle meenus, et kenasid fotosid oli palju, aga kahjuks kiire tempoga ununesid neist parimad välja noppida. Seega ma palun kahte: 1)Martina, Peeter ja Tiina, palun saatke mulle oma tööd "Unistus" ja 2)ootan kommentaariumisse homse jooksul tänases tunnis nähtud ja sügava mulje jäänud töid, mis võiks ka üles riputada. Palun andke teada, sest te ju ikkagi hoolite, eks?



Pildistas: Tiina


Nüüd väike ülevaade mis toimus, tundus, et vaid mina tegin pilti. Huvitav....


Toidulaud päris alguses:




Parimate tööde välja valimine


Purskava vulkaani nimi sai täitsa õigesti kirjutatud ja üks tarkpea oli oma kommentaari ka juurde lisanud. Päris ei saanud naerda :D
Aga hääldatakse seda kaunist nime nii: AY-yah-fyah-lah-YOH-kuul :) Kuul, mis kuul :P



Üks kerge udukogu ka ülespandud mininäitusest. Tublid! Muideks, kuigi ma seda teile ei öelnud, siis see on kõigi aastate parim lõputööde esitamiskord üldse. Aplaus!



Minu usinaimad olid juba enne mind kohal ja õppisid pikapäevarühmas.





Anni, Kaisa ja Martina, minge käige Kristiina juures mõnel päeval, kui mahti saate ja küsige oma medalid ära, mul ununesid need suure tempoga teile kätte anda. Need on teile kiituseks, et olite kõige paremad õpilased. Jätkake samas vaimus ja elu on ilus, sest sütitate ka teisi.


Noolemängu viimane sai selline:

I koht 250 silma Sigrid - tuli nägi võitis!
II koht 110 silma Martina
III koht 70 silma Kaisa




TORE, ET TULITE, TULGE SÜGISEL UUESTI!
Kena aasta jätku :)


Kommentaare ei ole: