esmaspäev, november 16, 2009

Seitsmeteistkümnes tund

Pilt: Karolin Idee: Kaisa? Kreete?

Täna olin ma üle pika aja jälle tagasi ja andsin ise tundi. Tunnis rääkisime veel natukene asjadest, millele tasuks enne pildi tegemist mõelda. Kreete ja Kaisa olid sügisväsimuses ja sellest tulenevalt unised. Sellest ka grupipilt külakuhjast. Kuna aga ideid hakkas pärast mõningast mõtlemist tulema, tekkis ka teine grupipilt.

Pilt: Karolin Idee: Kaisa?
Teine pilt tuli jalgadest. Ma tean, et vähemalt Kreetele meeldis see pilt, sest siis paistab meie väike grupp suurem. Palju jalgu.

Valisime välja ka kodutööde paremiku. Järjekord, milles pildid on esitatud, on suhteliselt suvaline.

Kaisa vertikaaljooned


Karolin horisontaaljoon



Martina juhtjoon

Kaisa diagonaaljoon

8 kommentaari:

Friedebert Gretzschinovitš ütles ...

jalgade idee oli minu aga külakuhi oli vist meie mõlema:D

Anonüümne ütles ...

Grupipildid on teil üsna uduseks viimasel ajal muutunud..

Anonüümne ütles ...

"Seitsmeteistkümnes"

Anonüümne ütles ...

masu aeg, valgust pole

Anette ütles ...

kallid anonüümikud, palun muretsege endale nimed : )

Helen. ütles ...

aii, anette pani ära :D

Anonüümne ütles ...

To Anette:
1. Blogi seadetes on võimalus keelata anonüümsed kommentaarid, kui seda mingil põhjusel ebasoovitavaks peetakse.
2. Ja muidugi on võimalus ebasoovitavad kommentaarid lihtsalt maha kustutada.
To Helen:
Noh, "sain ära" :)

Anette ütles ...

oeh : (

ma ei ole üritanud kellelegi ära panna, ei ürita ka tulevikus - lihtsalt väga halb on jälgida, kui 3 järjestikust kommentaari on postitatud "anonüümse" poolt (ja mul on tunne, et mitte kõik neist pole sama isiku poolt postitatud).

ja kellegi kommentaaride kustutamiseks ei näe hetkel ka põhjust