esmaspäev, veebruar 21, 2011

Kolmekümne seitsmes tund

Tere-tere, täna tuli meile taas modell külla, kelles oli imeline Raheeli. Ütleme nii, et temast kehva fotot pole võimalik teha :) Suur tänu Raheelile ning Lisale ja Helenile, kes üllatuskülalistena täna kohale tulid ning samuti pilti tegid, nii et meid oli kaamerate taga tervelt 11. Oh-oh! Martinale aitäh kilede eest, mis järgmistel kordadel peaks pisut otstarbekamat lähenemist leidma.


Nupule vajutas: Mari
Pildistamisvalmis seadis: Kerly


Nädala pärast tulge tundi palun oma tänase sessiooni sorteeritud fotodega ning mõtetega sessiooni kohta, mis meeldis, mis mitte ja mida saaks paremini teha.


Tänaseks jäänud tunnitööd esitage palun blogisse ise ENNE neljapäeva ehk siis kolmapäevaks! Kel on raskusi, küsige abi minu käest või piiluge minu antud materjali, kel seda pole, saab minu käest.




NB! Erandkorras kohtume neljapäevase rühmaga KOLMAPÄEVAL, 23. veebruaril kell 18.00 Multimeedia Laboris, palun võtke kaasa oma kolmapäeval tehtud fotod ja mõelge mis läks hästi, mis mitte ja mida saaks muuta. Ideed, ideed!




3 kommentaari:

Marta ütles ...

mulle meeldib grupipilt!!! :)

Kerly ütles ...

(Y)
ja mulle meeldid Sina :)

Marta ütles ...

(Y)
hehe, nii armas:)