neljapäev, november 11, 2010

Viieteistkümnes tund


Tänast tundi iseloomustab hästi Mõhk, Tölpa ja kes see viimane olid, tulid fotoringi. See viimane oli muideks kõige parem, teised kas siis kapriisitsesid või mängisid tuulega, mis nende peas vilistas. Te ikka ise kujundate inimeste suhtumise teisse, nii et pole midagi imestada, kui mingi hetk keegi enam s***a pilpa peal ei tassi. Ma ei tea, miks ma senikaua olen üritanud.

Grupifoto, eeee, sai täna selline. Jalgadest.
A Ennu, käsi ikka suts värises ;)


Pildistas: Enar


Khm ja kuna Enar vajab natuke veel nahutamist, siis lasub tal fotolaagri ja järgmise nädala tunni grupifotode tegemine samuti. Kui ta lugeda oskab, siis ta teab, mida tegema peab. Mõned meil ei oska lugeda ;)

Lisaks kahele eelmise nädala tööle jääb Enarile kodutööks kokku neli fotot teemadel: "Vaikuse inglid", "Suur kollane takso", "Jookse, kallis, jookse" ja "Kõik, mida ma tahan teha"

Meenus!
Meil on endiselt realiseermata Fotoluksi poolt meile kingitud 1500 kroonine kinkekaart. Palusin sel nädalal kõigilt kirjutada, kas siis ühine rahakulutamisidee või egoistlik. Vastused on järgmised, mis tulevad pikemale analüüsimisele fotolaagris.

-piltide ilmutamine näituse jaoks
-fotoka filmi
-fotoka klapp
-objetkiivi puhastusvedelikku ja neid erilisi pabereid, millega puhastatakse (see pidi keegi tark olema, kes teab, millest jutt käib, aga võinuks siis täpsemalt seletada, mis fotoka klapp on, kas objektiivikork?)
-keemiat fotode ilmutamiseks (on olemas)
-näituse tarbeks asju, filme (täpsustaks, mis on asjad näituse jaoks, kuulaks huviga)
-näitus
-mul endal oleks vaja printida toaseinale pilte :) 10x15 (miks mitte suuremalt?)
-fotokunst
-fotokaamera ja toit
-näitus teemal "Minu linnavaade"
-näitus teemal "inimese stiil" (ülespanek võiks olla Kaubamaja 3. korrusel)
-paberit ja keemiat (on olemas, paberit 10x15 formaadis, kes soovib, palun küsida fotoringi diileri käest)
-filmi
-träki, träni, traki - ahjaa, trüki (mida trükkida vaja on? kes peab trükkima)

Kuulge, kui te koolis ka niimoodi kirjutate, siis saavad teie õpetajad küll peatäie naerda ja samas hoiavad kätega peadest kinni, et issand, kuidas me neist inimesed kasvatame.

Ma tänan seda, kes kirjutas konkreetsed näituse teemad, ning need ei olnud mitte kehvad. Ja ma arvan, et midagi sellist võikski teha. Aga nagu ütlesin, räägime laagris pikemalt.


Nendega, kes laagrisse tulevad kohtume juba homme, s.o. laupäeval kell 17.00 bussijaama peasissekäigu juures, et koos Puurmani sõita. Soojalt riidesse, fotokott, magamiskott ja hambahari kaasa, süüa-juua ning hea tuju ka. Cheers!



Kommentaare ei ole: