laupäev, detsember 27, 2008

Anessa FL pildid




;



;



see pilt ei taha normaalseks saada. oma 5-6 korda üritasin erinevate programmidega salvestada ja üles laadida




filmi pealt saab pilte siis, kui ma enam laisk pole, ent seda ei pruugi kunagi juhtuda

2 kommentaari:

Lisa ütles ...

Mulle väga meeldib see esimene pilt :)

Kerly ütles ...

Mul on sellest oma versioon ka, aga sellega läheb suti aega, sest mu APS'is on veel kaadreid küllaga.

A mulle meeldib see üliterav grupipilt. Ja mis ma siin sokin, teised ka ju täiega meeldivad. Esimesel jäi mulle kontrasti natu väheks :$ Mmm ja see minu ning Sigridi foto on seepärast selline, et seal kaks hullu hea energiaga inimest koos :P kaks maailma parimat tuusa!

Anessa, palun tuusapilte mulle ka saata aeg-ajalt. Oleks kena. Võta Sigridist õppust ;)