neljapäev, veebruar 28, 2008

Kolmekümne seitsmes tund

Uus tund, uus modell. Sedapuhku tuli meile külla nägus Jüri, kellega te imeosavalt ühise keele leidsid ja õnneks oli Jürile pildistamine meelt mööda. Alguses ei saanud küll vedama, aga lõpus oli see-eest raske pidama saada, eriti Kärt :P Fotosid tegite palju ja need on huvitavad, sest olite modellil palunud erinevaid poose võtta, mis tagas edu. Valgustuse kohapealt mingeid suuri üllatusi ei olnud. Pikk pai teile igatahes.

Noolemängus Jüri tuli, nägi, võitis ehk esimene koht talle - 150 silma, teine Kadri (üllatuskülaline) 140 ja kolmas koht Sulev 130 silma.


Pildistas: Sulev


Pildistas: Anette

Pildistas: Anette
(superilme on tabatud)

Pildistas: Kadri

Pildistas: Kadri

Pildistas: Ksenia
(hea, hea)

Pildistas: Ksenia

Pildistas: Kärt
(minu lemmikkaader)

Pildistas: Kärt

Pildistas: Piret

Pildistas: Sigrid

Pildistas: Sulev
(väga head toonid ja mahe, mulle meeldib,
modelli suu on väga hästi õnnestunud)


Arvasin, et jaanuari töö "Vaikelu" ja sellele järgnev jutt oli piisav, selleks et saada veebruarikuu ülesannetest paremad fotod. Pooltel on see esiteks esitamata need, kes on esitanud pole eriti vaeva näinud. Kui on palutud suures formaadis fotot, siis see ei tähenda blogiformaati, kui on palutud, et fotol peavad olema näod, siis ei tähenda see seda, et on kaks fotot ja mõlemal üks nägu. Need mõned, kes täna tõid, aitäh, teie fotod olid väga ägedad ja ootavad konkurentsi.
NEED, kes tulevad esmaspäeval, PALUN tooge oma fotod kaasa ja NEED, kes ei tule ESMASPÄEVAL saatku oma fotod mulle E-MAILILE hiljemalt ESMASPÄEVAKS 3. märtsiks kella 17ks. SANDRA, palun tee oma töö uuesti.



RINGITASUD!
RINGITASUD!RINGITASUD!RINGITASUD!RINGITASUD!


Mõned teist täna jätsid materjalid laborisse. Mind huvitab kuidas te selle materjaliga tutvute, mis ma teil kodus läbi lugeda palusin? Mh? Õnneks järgmisel nädalal pildistamist ei toimu, nii et olge kenad ja küsige need tagasi.



Head ööd, mul on uni.


3 kommentaari:

Sulev ütles ...

Ma ütleks omalt poolt kah modellile kiituse. Ja veel ütleks kiituse Fotoringile, sest tänasest tunnist sai ikka kõva õppetunni, et kui on olemas normaalne taustariie ja korralikud prožektorid (+vihmavari), siis on täitsa võimalik head pilti teha. Kodustes tingimustes tavaliste lampidega olen igat pidi üritanud sarnaseid portreepilte teha, aga ikka pole resultaat kunagi see, mida olen tahtnud. Seega: ära jända koduste vahenditega, vaid võta end kokku, mine fotoringi ja kasuta korralikke apastraate. Kokkuvõttes võidad ajas.

P.S. Ma pole veel piisavalt õppinud oma vigadest, et kui kasutad manuaalfookust, siis ei tohi seda pärast automaatrežiimile tagasi unustada lülitada...

Anette ütles ...

mina unustasin :((

Ma muidu arvasin, et sa valid ühe pildi välja ainult (ja see, mida sa siia ei pannud, oli mõttes:P)

Kerly ütles ...

Tubli Sulev, Sinus oli indu kõvasti.

Aega on veel, saatke meilile või võtke esmaspäeval kaasa.

Mulle meeldisid need kaks, kellelt üks kellelt kaks...