reede, veebruar 01, 2008

Kahekümne üheksas tund


Käisime näitusel, esimene oli päris asja ette, aga teine oli selleks ajaks juba maha võetud, kui meie sinna jõudsime....nojah. Raamatukogus käisime ka, seal oli kõige ägedam. Noh vaadake ise kui lugemishuvilised me olime ;)

Ärge unustage siis fotokonkursil osalemast ja pange oma raamatukogu tunnitöö kaader üles esmaspäevaks. Aitäh.



Pildistas: Ksenia


Kohtumiseni esmaspäeval ja võtke oma VAIKELU fotod siis kaasa!

Kaunist nädalavahetust!

10 kommentaari:

rupert ütles ...

Kerly, kuhu Sa vaatad? :)

Kerly ütles ...

Jumal tänatud, et keegi märkas :)

Anette ütles ...

ainult üks leidis fotoraamatu? oh teid :)

PS, kus on Helen?

Kerly ütles ...

Fotoraamatud olid teises kohas, seal tegelt suurem hängimine toimuski :)

Helenil jäi pea alles ja ta oli muusikakoolis.

Anonüümne ütles ...

Tähendab, täpsuse mõttes küsin üle, et kas need, kes peavad neljapäeval tundi tulema, tulevadki neljapäeval ja kas nende vaikelu+lume piltide tähtaeg on samuti neljapäeval?

Kerly ütles ...

Just nii.

Ksenia ütles ...

ooot, ma nüüd ei saa aru, kas neljapäevane grupp ka peab linnamaastikut tegema?

Kerly ütles ...

Ei, kui ma teile seda ei õpetanud, jah, kui ma seda õpetasin. Igaüks teab ise mis päeval ta käib, mul pole veel pähe jäänud.

>Ma ei tea, miks ma ei ole veel >näinud Sandra, Priidu, Ksenia ja >Kärdi kodutöid veebis?

See käib raamatukogu külastuse kohta, sest te olite kohal ja pidite tunnitööna ühe ägeda foto looma, teiste fotod on juba veebis.

11. veebruar on raamatukogu konkursi tähtaeg!

Ksenia ütles ...

mul on halvad pildid raamatukogust :P

Kerly ütles ...

See ei ole vabandus, sest halbu pilte me ei tee.