neljapäev, veebruar 14, 2008

Kolmekümne kolmas tund


Ütlen, et Arturil oli tänases tunnis väga hea positsioon, seda nii mõneski mõttes :) Emotsioon loeb - see on hirm! Mõni peaks veel harjutama, aga muidu äge, et foto sai must-valge.


Arturo, aitäh-aitäh-aitäh, ma olen sõnatu. Tegelikult ka.


Pildistas: Artur

xxxxx

Tunnitööna oli siis ka neljapäevastel huvilistel ülesandeks enda kaasa toodud punaseid asju pildistades ja pärast seda toimetades luua üks positiivne 14. veebruarile kohane postkaart. Nagu näha said kõik ülesandega väga hästi hakkama, ei saa öelda, et keegi oleks nõrk või laisk olnud. Kõik olid väga tublid - mina olen teiega väga rahul. Eriti huvitavaks osutusid sõnumid, mida te kaartidele lisasite - originaalne.

Aga siiski tooksin välja Kärdi töö - vaadake, mis tähendab valgus ja kui nupp nokib.

Arturi töö puhul huvitab mind sõnum, et mis tähendab kolmest aitab? Kas kolm on seltskond? Või et kolm shokolaadi on küll? Mina olen siis see kallis või? :P Yayyyy!


Pildistas: Ksenia

Pildistas: Kärt

Pildistas: Agnes

Pildistas: Anette
(seda me ära ei söönud)

Pildistas: Artur


Kaunist õhtut ja nädalavahetust teile ning uued vallutused, uuel nädalal!


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Super pildid! Kadedaks teeb!