kolmapäev, mai 25, 2016

Kuuekümne viies (ja viimane) tund

Tõepoolest, tänane tund oli fotoringi 2016. aasta kevadsemestri viimane ametlik tund.
Erinevatel põhjustel oli meid kohal natuke vähevõitu, aga see on suve saabumisel ka täiesti mõistetav.

KÕIK


Foto: Krista

xxxx

Suur-suur aitäh kõigile fotoringis osalejatele, teiega oli väga tore! Olen koos teiega samuti palju õppinud ja usun, et sain ka teile mingeid fototarkusi jagada

Linnaraamatukogu suvise näituse osas edastan infot kohe kui selles osas mingeid arenguid toimub.

Kerly, Sinu õpilased on väga tublid ja toredad!

Pildistage suvel usinasti, postitage pilte blogisse!

Solargraafia kaamerate osas või kui tekib muid küsimusi, siis helistage, kirjutage ja joonistage julgesti. Minu kontaktid on teil olemas või vähemalt väikese vaevaga leitavad ; )

5 kommentaari:

Krista Majak ütles ...

Aitäh Arp ja tänud fotoringile. Oli põnev. Uute kohtumisteni!

Krista Majak ütles ...

Ps. Arp, sa oled osav! Ma alles nüüd avastasid, et muutsid mu laine õigeks :-P Tänud.

Krista Majak ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Krista Majak ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Fotoring ütles ...

Äge foto, eriti need tuusas suvised päikeseprillid. Veits alasäris ja teised käed oleks võinud ka üleval olla, siis oleks tabamine eriti kerge olnud, aga saan aru, et need ei oleks pildile mahtunud.
AGA, AGA kus on kõik õpilased :O
Merili nägu on täitsa meelest ära läinud :P
Suvesula?

Arp, jah, nad on kõik väga toredad, seetõttu mulle nendega koos nii palju meeldibki. Aitäh, et tunde tegid ja rongi vedasid, mõni teine kord veel, eks?

Ilusat suvepuhkust kõigile!