kolmapäev, jaanuar 13, 2016

Kahekümne kaheksas tund


Täna õhtul vaatasime läbi veel viimast korda pikalt veninud koduse töö - 18 kompositsioonireeglit. Seda teemat on päris kaua aega harjutada olnud ja oli aeg otsad kokku võtta. Vaatasime fotosid ja arutlesime. Samuti võtsime uut materjali. Kuna ilm on nii inspireeriv, siis oli ka tänane materjal talveteemaline ehk õppisime, kuidas pildistada jäätunud mulle :) Kuna ilm ei lubanud mulle jäädvustada, siis mullifotosid täna tunnis teha ei saanud, AGA selle asemel alustasime oma tundi üldse väljas. Ülesandeks oli piiratud aja jooksul saada igalt osalejalt ühe hea kaadri ning teha grupifoto.

Grupifoto tegi loosi tahtel Merili, kes ülesande väga leidlikult (ilmselt inspireerituna eilsest filmiõhtust) lahendas. Kuna esimene pilt sai väga äge, aga ei täitnud täielikult oma ülesannet, siiis sai kaks tükki veel tehtud ja kuna need said ka väga head, siis tulevad need kõik esitlusele. Aitäh Merilile tubli töö eest.




Fotod: Merili


xxxxx



Paar toredamat kompositsioonireegli tööd erinevatelt õpilastelt tuleb esitlusele eraldi postituses.

Küll aga saate nautida tänases tunnis käed-külge tunnitööna valminud töid. Kuna loomulikku valgust ei olnud, siis pidime hakkama saama kunstliku valguse ja lumepeegeldusega. Tulemused on igati korralikud arvestades kohta ja aega.

Annabeli ja Margiti fotod on väga sarnased, kigi Annabelil oli ka teistsuguseid fotosid, valisin lõpuks välja siiski selle, sest see oli parim. Kolmekesi koos moodustavad need fotod mõnusa seeria.



Fotod: Annabel




Fotod: Egle




Fotod: Margit



xxxxxx



ALGAJAD: ilm on tore talvine ja enam mitte nii külm, siis palun püüdke mõned toredad talvekaadrid püüda. Püüdke ära kasutada tänases tunnis saadud oskusi ja kasutade ära õpitud kompositsioonireegleid. Uues tunnis uued teemad :)


EDASIJÕUDNUTELE jääb 1. VEEBRUARIKS Gordon Parksi ja Nan Goldini stiilist inspireeritud fotoseeriad. 


NB! Järgmine tund edasijõudnutele toimub STUUDIOS Veski tänaval. Kohtume kell 17.30 stuudios, seal kus ennegi. Püüdke palun täpsed olla. Kellel on probleeme, helistage mulle. Kel on võimalik pisut varem tulla on ka teretulnud.


NB! 25. jaanuari tund toimub tunni ruumidest väljas ja MÕLEMALE grupile. Palun arvestage ajaga 17.30-19.30. Kohtume 17.25 Elleri muusikakooli uue hoone fuajees. See asub Lossi tänavalt sisse keerates maja taga, uus punasest telliskivist hoone.




KÕIK FOTORINGIS KÄIJAD: PALUN TEGELEGE KA OMA LÕPUTÖÖDEGA TEEMAL "...LOOM".

Palun edastage oma tekste ka mulle. Seni pole keegi midagi veel saatnud.
Uuel nädalal pean fotod printi saatma, seega esitage ka oma fotod ära. Viimane võimalus foto esitada on 17. jaanuar, kel väga vaja ajapikendust, siis palun pöörduge privaatselt minu poole.

KORDAN KAHTE KÜSIMUST, millele ootan väga-väga vastust:

1. Kas soovite ka väikest avamist 8. veebruaril kell 18?

2. Kas on kedagi kes soovib teha plakati meie näitusele? Kui on mitu soovijat, siis seda parem.
Kel on huvi, palun andke teada, ma edastan teile plakatile vajamineva teksti.



xxxxx


Kena talveilma nautimist teile ja toredaid fotosid!



3 kommentaari:

Maili ütles ...

Väga lahedad grupifotod.
Tunnipiltidest meeldib mulle kõige enam Egle foto. See on kuidagi väga teistsugune ja idee on põnev. See linnatulede kuma kaugemal püüab kohe pilku.

Unknown ütles ...

On jah lahedad grupifotod! Ise olen ka rahul... kuigi tänu sellele mu tunnitöö kannatas aga on jälle, millest õppida.
Egle foto on jah väga huvitav. Nagu ma aru saan siis Egle õppis omalkäel kasutama kaamerasisest topeltsäri. Kuna fotod on väga põnevad siis pani see ka mind topeltsäri vastu huvi tundma.
Põnev tund oli. Väga mitmekesine ja huvitav.

Margit Pinnar ütles ...

Topeltsäri on minu jaoks täitsa tume maa, kuid tahaksin ka väga selle kasutamist katsetada. Merili idee ja teostus sellel grupipildil meeldib täiega. Siinjuures pööraks veel tähelepanu minu vahvale mütsikesele, mida ma tavapäraselt siiski ei kasuta, kuid kuna ma polnud õues mängimiseks ette valmistunud, siis tuli appi fotoringi kostüümivalik :D