pühapäev, aprill 26, 2015

Tartu linna noorte VIII fotolaager


Eile jõudis eduka lõpuni kahepäevane Tartu linna noorte VIII fotolaager, mis leidis aset Taevaskojas. Aitäh kolmele vaprale osalejale, kes kogu fotoringi massist alles jäid ja neile antud võimaluse ära kasutasid ning toredat seltskonda pakkudes mõnusate metsade vahel laagerdasid.

Reede oli väga aktiivne valgusega maalimise päev, mis venis pikale, nagu arvata oligi. Eilne päev kulus natuke elamusterohkemaks, kui oleksime planeerinud, aga õnneks laabus kõik hästi ja kõik jõudsid toredasti koju. 

Iga osaleja võttis üles grupifoto, mida ma palun, et te postitaksite siia blogisse. Suutsin enda oma veidike paremaks kohendada, ja sain parima tulemuse maja ja osalejate näol :)



Foto: Kerly

ELAGU TARTU LINNA NOORTE FOTOLAAGER!



Kas teeme suvel lälle, aga hoopis ratastega?



4 kommentaari:

Tarmo ütles ...

Hea pilt, ise jäid pisut kummituslik :) Väikesed lisaseiklused käivad asja juurde.

Maili ütles ...

Mulle meeldib idee suvel ja ratastega.
Kui mul kool läbi siis olen käpp :)

Parksepp-Lahe ütles ...

Tublid, väga kahju, et seekord osaleda ei saanud. Tundub, et teil oli väga tore.

Fotoring ütles ...

No kuna ma olingi mitte just õpilane, siis oli okei, et olin kummituslik ;)

Väga hea, et huvi on, sest ma juba alustasin läbirääkimistega suvise matka osas. Annan jooksvalt infot.

Jah Ansu, Sina oma naljadega olid puudu :) Tere tulemast tagasi!