kolmapäev, august 25, 2010

Infominutid Multimeedia Laborist

Tervitus,

käisin Multimeedia Laboris, mis oli uuema kuue saanud. Koristasin pimikut ja mõned tähelepanekud ja küsimused seal leitud asjade osas.

1. Seal seisab üks filmikaamera Canon EOS 500. Kelle oma? Miks see seal seisab?
2. Kes ostis kevadel paki 10 x 15 cm paberit? Martina? Kuidas rahaga jäi?
3. Kas negatiiviribad ostsin mina? Ja kõik, kes ostavad maksavad nende eest mulle? Keegi teine neid minu mäletamismööda ei ostnud...
4. Negatiivikuivamistraadil seisab umbes viis negatiivi. Soovin, et esimesel tunnil (mille toimumine peagi avalikuks saab) vaataksid kõik, kes pimikus filmi ilmutanud on, need üle ja võtaks oma filmid ära, puhastaks ja paneks arhiveerimiskausta.
5. Anette, kuidas jäi Fotoluksi kampaaniaga? Ja kas Sina ostsid 2009. detsembris ST-2 ja paberilepaneku keemiat? Leidsin tśeki, kas selle eest on Sulle tasutud?
6. Soovitan juba varakult keskenduda mõne teema/teemade käsitlusele, et talvel saaks mõne fotonäituse korraldada.

Vastuseid küsimustele ootan kommentaariumisse või siis oma e-mailile.

Muidu edu augustikuu fotode ülesvõtmisel!


2 kommentaari:

Anette ütles ...

Filmikas on minu oma, unustasin selle sinna. Katsun lähiajal järgi minna.

Kõik keemia, mis noortekas on, on MTÜ NTM rahade eest ostetud ehk ühiskasutuses.

Negatiive ei tohiks mul rippuda ja paberist peaks ainult suurt Slavichit olema, aga paki peale on Anessa kirjutatud ilusasti.

Kerly ütles ...

Aitäh vastuse eest, Anette.
Nii et raha on siis nende asjade eest juba ära antud.
Okei, kohtumiseni.