esmaspäev, november 05, 2007

Viieteistkümnes tund

Filter, filter, mis Sa teed? Kuigi mu arust tekitas suuremat kõmu täna Harry Potter isiklikult. Ning minu pea ajasid sassi teie fotod. Valisin välja mõned ning need on allpool näha. Vabandust, kui kellelegi liiga tegin.

Aitäh neile, kes kodutöid esitasid. Aga ootan korduskaadrit teemal "MA tahaksin selline olla, aga ei julge". Uueks nädalaks!

Aga siin ta on uus Harry Potter minu (!!!) käes. Yaiks!

Pildistas: Lisa


Nüüd teie arusaamised särist - pikast ja lühikesest ning
avast - suurest ja väikesest.
Tundub, et olete asjast aru saanud.

Anette kollaazh oli päris äge!
Tubli!


Ava tembud


Pildistas: Anette


Väike ja suur ava

Pildistas: Sulev
(Kohe näha, et vaeva näinud)

Väike ja suur ava

Pildistas: Helen
(MINU LEMMIK)


Suur ava ja väike ava


Pildistas: Tiina


Suur ava

Pildistas: Artur


Väike ava

Pildistas: Artur


Suur ava ehk väike sügavusteravus

Pildistas: Sigrid



Säri tembud


Pikk säri

Pildistas: Artur
(NB! Vot see on panning! Te veel õpite seda)


Pikk säri

Pildistas: Artur


Pikk säri

Pildistas: Lisa


Lühike säri

Pildistas: Sandra


Pikk säri

Pildistas: Sigrid


Lühike säri

Pildistas: Sigrid


Lühike säri

Pildistas: Helen


"Ma tahaksin olla selline, aga ei julge"

Pildistas: Helen


Varjatud kaadrid

Pildistas: Artur
(5+ spioon)

Pildistas: Artur

Pildistas: Sandra

Pildistas: Sulev
(Ärge nii laske teha ja ärge juures olge)

Olite täna väga tublid, aitäh teile. Eriti aga kiidan täna Helenit ja Sulevit.

Artur, välgu kasutamise juurde jõuame, aga üldjoontel teeb välk selle oskamatul kasutamisel pildi kehvaks....küsige rohkem palun, et segadusi vältida.

Mõne inimese kodutöid jms jäängi vist ootama.....varsti hakkavad päkapikud käima!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ossa kui lahedad pildid kõik teinud on!:)