pühapäev, juuli 31, 2016

Krista kodused tööd juulis.

Juuli oli minu jaoks eriti halb kuu, aga sellegipoolest lisan siis 4 pilti. Väga rasked teemad minu jaoks. Sest kõik see rannavärk on mulle väga kauge ja ma pidin päikesekreemi isegi ostma, et pilti teha. Hah. Teile aga ilusat suve jätku! Ps. piltide suurust ei saa ma ikka oma Lenovoga timmida. Sorry.
Minu mullijoogiks on öö otsa seisnud vesi.

Ekstra ostetud päikesekaitsekreem minu suvekeskkonnas, ehk arvuti peal.

Saaremaa rand. Teleobje/macro.

Kõrvetab ehk kuumuse käes vedelev känguru Muhu Jaanalinnufarmis. 

6 kommentaari:

Fotoring ütles ...

Aitäh Kristale, et ta püüdis ja vähemasti osales, kahju, et teised millegagi välja ei tulnud.

Arenguruumi muidugi on, raske on siin veebiteel kommentaare jagada, parem oleks silmast-silma suhelda, et miks just sellise nurga alt ja miks just selline säriaeg.
Püüame seekord natuke teistpidi.
Krista, anna iga foto kohta teada, miks Sulle see foto ei meeldi, sealt analüüsime edasi. Eks?

Sinu Lenovosse on võimalik allalaadida mõni elementaarne pilditoimetamisprogramm. Ise soovitan, lihtne ja loogiline, Irfanview, lae alla, pane tööle ja ava foto selle programmiga, edit ja image size. See on väga hea programm, kui õpid seda paremini tundma. Anna teada, kuidas läks.

Krista Majak ütles ...

Alla ei taha ma siia midagi laadida, sest see mu tööarvuti ja tahan ta kiire ja korras hoida. Aga see selleks. Mullijook oleks võinud olla täis kaadris, päikesekreemi pilt mulle üldse ei meeldi aga mul ei õnnestunud sellest ka paremat saada, ju mul isiklik probleem selle kreemiga :D. Rand on tehtud makroga ja fookuses on liiv ja veidi taime nii nagu ma tahtsin. Ilm oli sompus. Känguru tegin mustvalgeks, sest mulle tundus nii ilusam ja parem.

Kerly ütles ...

See on minimaalne programm, mis võtab väga vähe mälu. Seepärast see ongi hea programm, muidu ma ei soovitaks: http://www.irfanview.com/ :)
Jah, oleks võinud olla tervenisti kaadris, samuti, kuidas oleks olnud parem taust ja paigas valge tasakaal?
Kui päikesekreem on Sinu jaoks nii võõras teema, siis seda paremini peaks Su loovus selle osas töötama ;) On sadu võimalusi, kuidas seda pildistada.
Rand on seerias kõige parem foto, üks variant, aga kui ma ei tea, et see on rand, siis ma ei tea, et see on rand ;) natuke põnevam nurk ja õige säritus oleks imesid teinud. Mustvalge on parem känguru osas, aga jälle pisut parem pildistamisnurk oleks ilmselt paremaid tulemusi toonud.
Jõudu!

Krista Majak ütles ...

Tänud tagasiside eest :)

Kerly ütles ...

Järgmine kord, paremini, eks? :)

Krista Majak ütles ...

Loodame.