neljapäev, september 22, 2011

Kuues tund

Tänane fiasko kukkus lõpuks vägagi lõbusalt välja. Vaatasime koduseid töid (vt alla) keha fragmentidest ning pildistasime ikkagi stuudionurgas, kuigi modell kohale ei tulnud, modellideks muutusid Andres ja mina (Uku).

Hea, et stuudiovälkudega rohkem sinapeale saite ning need, kes veel ei ole mulle tänaseid pilte andnud PALUN SAATKE MULLE OMA PILDID, MIS KÕIGE PAREMINI ÕNNESTUSID.


Grupipildi ujumisteemalise ideega tuli varakult välja Kaisa, koos kummimütsiga :) Aitäh kaasa mõtlemast!
Lained vasakult taga: Muumi, Andres, Uku, Martin ja ees Marta, Heleen, Ülla ja Anni. Keskel idee autor ja ujuja Kaisa.

Kaamera seadis pildistamisvalmis Ülla


Järgmisel neljapäeval lähme Nooruse galeriisse vaatama näitust Portugaalia ja pärast seda pildistame inimest liikluse taustal. Tuletage meelde mida täna rääkisin ja tulge kohale heade ideedega. Loodan, et Portugaalia annab ka inspiratsiooni.

Loe seda siin hoolikalt:
KOHTUME 18.00 GALERII "NOORUS" EES. Asukohta saab näha siin. Kes ei leia, helistagu mulle 58 243 008. Kaasa võtta kaamera ja võimalusel statiiv. Kui kellegil peale Kaisa, Martini ja Andrese on veel võimalik statiivi võtta siis andke teada.



Kõigi üksmeelel valisime välja neli silmapaistvamat kodust tööd!

Martini

Andrese

Kaisa

Heleeni


2 kommentaari:

Uku Peterson ütles ...

Anni saatis mulle ka paar head linki, mida kindlasti vaadake.

Üks on järgmise neljapäeva kohta:
http://www.flickr.com/photos/oprisco/4950231525/in/photostream

Teine on keha fragment kui maastik:
http://fotokala.ee/baas.php?aktsioon=kategooriad&pilt=36780

Kerly ütles ...

KAISA!!!!
Kõva!!!
:))))