esmaspäev, aprill 04, 2011

Neljakümne seitsmes tund

KIIRE!

Ühtlasti minu vabandused, et täna üle aja läksime, sest järjekordselt oli tore tund :) Aitäh.


Pildistas: Martina




Koduseks tööks olid foto(d) teema(de)l: ruut, ring, triip ja kolmnurk.

Kõige paremini õnnestus see Helenil, kes kõik need neli kokku pani.





Aga lisaks mõned, mis üksikfotodena ka väga hästi passivad.


Kolmnurk?

Pildistas: Katriin




Ring

Pildistas: Katriin



Triip?

Pildistas: Katriin




Kolmnurk


Pildistas: Martina




Tänases tunnis toimus üllatuslikus korras õues pildistamine viiel teemal, milledest üks oli vaba teema ja teised ABSTRAKT, GRAFFITI, LOOM, PANNING.



Abstrakt

Pildistas: Mari




Graffiti

Pildistas: Martina




Loom

Pildistas: Kaisa




Panning

Pildistas: Martina



Vaba teema

Pildistas: Martina



Järgmised samadel teemadel üles võetud fotod sammuvad ka üsna tugevalt parimate väljavalitute kannul.

Pildistas: Martina





Pildistas: Kaisa



Pildistas: Helen*

*Vabandust tolmutäpid jäid võtmata.



Eriti tahan kiita Martinat ja Katriini, kes nii palju häid fotosid täna tegid. Mulle tundub Martina, et Sinu puhul annab seebika kasutamine paremaid tulemusi, või on Sul lihtsalt silm sellega pildistamisel paremini arenenud :)
Mõlemad laske kellelgi endile pai teha :)



7/4 - KODUSED TÖÖD: 1, 2, 3, 4 (keelatud on pildistada kalendrit või muud asja, kus need numbrid järjest tulevad) Olge loomingulised ja mõelge kastist väljapoole.

7/4 MUUMI esitleb oma ajakirja põhjal tehtud ettekannet




11/4 – Mari-Liis teeb ettekande rannas pildistamisest



PILDISTAGE MUSTVALGE FILMIGA!!!!



ELOR
HELEN

KAISA
MARI
MARI-LIIS
MARTA
MARTINA
MUUMI
TIINA

Teiega kohtume ka pühapäeval 10. aprillil, kell 17.00 Tasku infopunkti juures,
et meie fotonäitus üles panna.



NB! ESMASPÄEVAL 11. aprillil toimub meil ühistund, seega kõik, kes neljapäeval peaksid tulema, tulgu esmaspäeval. Igaüks võiks natuke midagi kaasa võtta, midagi, mis süüa kõlbaks. Küsimused kommentaaridesse või minu e-mailile.





5 kommentaari:

Martina ütles ...

Jeei, kõik mu õuetööd peale mu eriti õnnestunud loomakese on siin! :)

Kerly ütles ...

Kas Su loom oli koer? See oleks pidanud ka tegelikult teises valikus olema ;)

Anonüümne ütles ...

Minu esimene foto on pildistatud teemal triip(seal, kus lennuk laskub kaugustes) ja mulle meeldib lompi astumise pilt:)

Martina ütles ...

mul ei olnud koer :D mul oli tuvi. ja ma teatsin veel öelda, et minuga võib arvestada keemia tegemisel, mul film sees ja pildistamine käib täie rauaga.

Kerly ütles ...

Martina, Sa oled väga tubli :)
Tuvi foto oleks võinud rohkem tuvi tasemelt teha, oleks olnud parem.