reede, juuni 26, 2009

Fotoringi kokkuvõte 2009 kevadsemester


Teie endi arvamused semestri kohta järgnevalt:


Pildistas: Kerly


1. Fotoringi tipphetked Sinu jaoks:

*Laager. Üldiselt tunnid. Kõik oli tore ju.
*Fotolaager, kodutööde vaatamine, õues pildistamine, grupipildid.
*TKKK fotostuudios käimine.
*Kõik meeldis.
*TKKK fotostuudios käimine, positiivse tagasiside saamine.
*Pühaõhtu söömaaeg, stuudiopildistamine, kodutööd.
*Fotolaager.
*Fotoring ise.



2. Mis fotoringis käimine Sulle andis/õpetas?

*Midagi ikka. Õppisin, aga ega midagi täpselt meeles ole.
*Pani mind loovamalt mõtlema, enne kui pilti teen. Andis teadmisi.
*Tarkust.
*Uusi teadmisi ja kogemusi, külastasin näitusi, milledest ma poleks midagi teadnud.
*Enam ei kasuta seda rohelise ruuduga programmi :).
*Tarkust.
*Tarkust.



4. Millest tundsid fotoringis käies kõige enam puudust?

*Söögist äkki.
*Mitte millestki.
*Mitte millestki.
*Aeg läks nii kiiresti.
*Rohkem praktilist värki võiks olla.
*Mitte millestki.



5. Millest hakkad suvel seoses fotoringiga puudust tundma?

*FOTORINGIST (pildistada võiks ikka, a mitte Tartus, rändama tuleb minna).
*Fotoringist, pisut kodutöödest.
*Kodutöödest, laager võiks toimuda.
*Koidutöödest, rattaga võiks kuhugi laagrisse sõita.
*Fotolaagrist, stuudiopildistamisest.



6. Millega sooviksid tulevikus ringis tegeleda?

*Samade asjadega.
*Kuulsaid fotograafe tundma õppida, külastada fotonäituseid.
*Samade asjadega.
*Põhitõdesid õppida.
*Stuudiopildistamist.



7. Sinu aktiivsus ringis

1 - olin uimakana - 1 vastus
2 - kool võttis kogu aja, ei saanud korralikult osaled - 2 vastust
3 - mul pole kaamerat, nii on niru ringis käia - 1 vastus
4 - käisin ringis chillimas - 5 vastust
5 - come on, ma käisin ju kogu aeg - 2 vastust



8. Õpitu meeldetuletus

Tundus, et küsimused olid liiga pähklid või, et keegi ei õppinudki midagi, sest vaid Sigrid suutis 3 vastust õigesti vastata, Artur 2 ja paar tükki said kirja ühe. Enamik oli küsimustest lihtsalt mööda läinud.


9. Sinu lemmikringikaaslane
?


*Kerliiiiiiiiii (eeeeeee?)
*Kõik on ägedad ja omamoodi
*Tiina
*Kerly
*Eva Liina
*Anessa, Kerly
*Helen
*Peeter



10. Kas oled viimase üheksa kuu jooksul fotokonkursil osalenud?

*Laisk olen, a täna vast panen midagi.
*Ma ei osale, sest arvan, et ei oska veel nii hästi pilti teha.
*Plaanisin, aga ei jõudnud õigeks ajaks pilte ära teha.
*Jah.
*Jah.
*Ei.
*Jah.



Minu kommentaarid, suhteliselt samasugused nagu üle-eelmisel aastal:

-Tore, et põhilised asjad teile meeldisid ning et teil lõbus oli - see on üks peamisi fotoringi eesmärke.
-Tundub, et tuleb hakata regulaarseid söögipause korraldama.
-Soove proovin samm-sammult täitma hakata.
-Oma aktiivsuse hindamisel olite täpsed.
-Kodutöid tuleb igal suvekuul, peamine on et neid tehtaks ka ja vaatamiseks blogisse riputataks.
-Suvel sooviks igatahes laagrikese korraldada, aga selleks on mul teie abi tarvis, et te pakuks kohti, kus see toimuda võiks.
-Minu tipphetk oli Nõmme Loodusmajas käimine.


xxxxxx



Ja kas ma saan õigesti aru, et Peeter, Tiina, Mona lõpetasid gümnaasiumi? Kuidagi vaikselt käis see....pange mõni foto enda lõpuaktuselt siis vähemalt blogisse, nagu kinnituseks või nii.


Nagu ikka, kellel on midagi kõigiga jagada: fotosid, infot, unistusi, ettepanekuid, siis blogi on selleks avatud.




Kaunist suve!!!




5 kommentaari:

Tiina ütles ...

hhihihih...
kerly mis vale infi sa siin levitad:D
mul 2 aastat veel vaja käia!

mul see aasta lõpetasin nagu 11.klassi..2 kursus mul...ja kokku on 4.kursust(:

aga gümna eksamid juba järgmine aasta..uiuiu jube!

viimane aasta (4.kursus) teeme kunstikoolis lõputööd...see tuleb vägev!!

Peeeter ütles ...

Negatiivne ka siitpoolt, heh

Mona ütles ...

Sama siin, ei lõpetanud :D

Õnneks ;)

Peeeter ütles ...

Kerly-Kerly... Puhkus pole vist Su peale kõige paremini mõjunud.


: )))))))))))))))))))))))))))

Fotoring ütles ...

Ma ei ole levitanud, ma arutlesin, kas olen õigesti aru saanud...nagu näha ei olnud.
Aitäh, et teada andiste.

Peeter, Sul ei maksa üldse köhida siin, kuna Sa ei ole suutnud kuu aja jooksul nelja fotot teha.
Ei ole naerukoht.