kolmapäev, juuli 04, 2007

Juulikuu kodused ülesanded

Tervitus, ma sooviks näha teie juunikuu koduseid töid siin blogis. Olge kenad laadige need üles. Kõigil vist peaks õigused olemas olema, kui pole siis kirjuta mulle kiri ja klaarime asjad ära.

Juulikuu ülesanded palun esitada augusti alguseks:

töökoht

TV

rand

sport


Toredat vaheaega!!!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Loll küsimus, aga jah. Kuhu ma saadan kirja? Kui ma tahan profiili juurest kirja saata, siis öeldakse, et ma pean mingi e-maili vms sellist tegema. Et äkki sa saaksid siia oma meili panna, sest ma tõesti ei tea su meili :(

Fotoring ütles ...

Mona, saatsin Sinu bloggeri profiilis leidunud e-maili aadressile kutse. Mine vaata sinna, äkki potsatas see prügikasti :$

Mona ütles ...

Jah, aitäh, ongi seal :)

Kerly ütles ...

Jään siis pilte ootama :)