esmaspäev, november 20, 2006

Viieteistkümnes tund

Pildistas: teadagi kes :P
(No okei, Laivi)

Neljapäeval edasijõudnud palun kohale tulla, sest jätkame välguõpetusega.

Koduseid töid, igasugustel teemadel, ootan endiselt.
Küsige uut kodust tööd neljapäeval ;)

Algajad, palun tegeleda "kollase lehe" ülesannetega, Margusel oli see vist valge, kui ma ei eksi.
Kui on kedagi, kes ei tea, millest jutt käib, siis küsige esmaspäevases tunnis või kirjutage mulle kiri :)

Täna olite väga tublid. Suured tänud Kadrile parimate küpsiste eest))
P.s. Ma ausalt ka, ei tea, miks Agnes täna nii kohal oli, kuigi teda ei olnud...

6 kommentaari:

rupert ütles ...

Ühe pügala võrra väiksem font ja siis ei näe enam midagi vist.
Olgu :)

Kerly ütles ...

Vaata enne, mis Su brauseri text size on :P Sul peaks see huge olema :)

Anonüümne ütles ...

Mina ikka kõige tavalisema näöoga ;P

Anonüümne ütles ...

näoga* :)

Anonüümne ütles ...

nii tore, et ma teil meeles ikka olen. ahoi!

Anonüümne ütles ...

ja mina ikka oma kõige veidrama näoga :D