pühapäev, aprill 20, 2014

Startrails

On olnud paar ilusat õhtut, mil olen katsetanud Startrails'i tegemist.
Jaa nüüd jäin lõpuks pildiga rahule! :) Vähemalt Startrails tuli välja. Nüüd tuleb otsida eriti head kohta, mille taustaks seda teha..


4 kommentaari:

Kerly ütles ...

Väga kena. Kuidas Sina seda täpsemalt tegid? Kasutasid mingit veebilinki või...põnev oleks teada.

Miks seda blogi üldse enam ei uuendata? :(

Eneli Kivi ütles ...

Mäletad rääkisin mul mingi õpetuskaart, kus peal olid sätted antud, mille abil peaks nagu super efekti saama? Alustasin siis seal antud parameetritega. Ei õnnestunud. Hakkasin siis ise kruttima ja kaamerat näppima. Mul kaameral interval shooting sisse ehitatud, paningi siis iga 1 min. järel pilte tegema ja jätsin ööseks kaamera pilte tegema.. See on neljanda katse tulemus. :) Väiksema intervalliga jäid täppide read, mis samas olid ka lahedad.

Netist võtsin siis Startrails'i programmi ja panin ligi 160 pilti kokku. Tegin ka timelaps'i. Päris huvitav..

Uuendamise kohta pead Lisalt uurima. Märtsist saadik ise ei ole fotoringis käinud. Koolis läks liiga hulluks..

Kerly ütles ...

Aitäh, et täpsustasid. Ma mõtlesin, et tegid selle ühe säritusega. Ega muudmoodi ei saagi ikka nii head tulemust, kui ühekaupa pildistades. Ma tegin kungi iga 30 sekundi järel ja ma vist näitasin tulemust ka teile.

Kerly ütles ...

Ahjaa, see on vist minu tehtud foto: https://plus.google.com/109004174436914436333/photos/photo/5997075890935659618